kom nu

Det är bara fem veckor kvar (typ) tills jag blir moster för tredje gången i mitt liv. Jag längtar så det gör ont i hjärtat!

Idag har jag vart virrig och trött.
Skulle jobbat extra 3 timmar. Men när jag var på väg till jobbet ringer den andra assistenten och säger att det inte bli av. så jag åkte hem och pratade med mormor.

På eftermiddagen åkte jag och simmade. Skulle köpt ett 3 månaders simmkort men dom fanns inte än. ..surt!
Fats måste erkänna att det var himla underbart att simma igen.Det  var inte en kotte där. så jag vill ha det.


Tack till dommi som ställer upp och hjälper mig med datasaker som jag inte fattar! du är en ängel!

Sista passet kvar!!!!  Sen på torsadag händer det skoj grejer. Gå till emme och fixa håret, lunch på stann sen bowla och till sist övernatta hos syrran=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0