fredagsmys

Sitter här och dricker te och ska snart städa lite.
Idag vakande jag upp i en soffa med lätt nackspärr.Jag sov över hos syrran inatt. Jag hade blitt lovad dubbelsängen men där råkade syrran somna klockan 8 på kvällen. OCH man väcker inte en gravid kvinna som sover....farligare än att väcka en björn...

Idag har jag veckohandlat. sprungit 5 km sen sov jag i en timme:P
Ikväll är det lite grillpartey hos lina=)

I går lunchade jag med lina och erika.  Det var supermys=)
sen vidare till mjölby simhall med syster systerbarnen mamma och pappa. pappa visade hur man dyker baklänges vid ett tillfälle... då fick jag för mig att det skulle jag också lära mig. efter en timme av misslyckade hopp och månag elaka skratt från min familj så lyckades jag.. visst hade jag svalt halva poolen och fått in 3 liter vatten i örat..MEN jag lyckades=D
sen åkte vi hem till syster och åt kvällsmat. jag hittade boken "martina koden" som jag lyckades läsa ut på kvällen innan jag somnade i soffan. EN UNDEBAR TORSDAG MED ANDRA ORD=)
drömde dock att jag färgade håret svart... började nästan gråta i sömnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0