en bra dag.

Har haft en såndär underbar dag. Allt har flytit på så fint.
vaknade lycklig av att solen strålade in genom sovrumsfönstret. Åt en god frukost. Sprang 5 km. solade och drack te i ett par timmar. Åt en god lunch. Cyklade till simhallen och simmade 40 minuter.
kom hem och myste ner mig och soffa och bara slappade:)

I går hjälpte jag syster att måla bellans och jonnas nya lekstuga. Men fösta kom syster hem till mig och lånade badkaret. Det råkade bli översväming i mitt badrum.. men sånt som händer;P
på kvällen följade jag med lina och claes på fotboll:) vart uppäten av mygg och jag frös som tusan.. men sällskapet var ju kanon så det gjorde inget. och så bjöd claes på inträdet. tackar tackar!

imorn är det jobbtajm igen=)

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

5 kilometer!! O_O;;



You're wonderwoman.



Blir anfådd bara att springa till bussen

2009-08-28 @ 11:30:52
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0