prosit emelie

underbart att det är sommar ute. Men jag nyser hela tiden... föbaskade pollen lixom! men det går nog över snart.

i går efter jobbet blev dett hälsa på mormor..tog en kopp te och snackade skit med henne:)

sen hem och städade och hade tvättstuga.
sen på kvällen kom en efi och var sällskapsjuk. alltid kul att umgås med henne. kvällen bjöd på chockande hemligheter och massa skratt:) du är en bra vän elin:) tycker om dig massa!

så nu ska jag jobba till imorn kl 09.00. sen blir nog fika med lina och elin och sen kanske simma lite.?

är jävligt pepp på fest! snart torsdag! (även fast kvällen kommer bli skit;) )

Kommentarer
Postat av: karin

jag kanske med följer med på torsdag, eller vet inte om jag ska vara med er innan men kanske går en sväng till hugo iallafall:P

2009-04-27 @ 18:57:42
URL: http://kakkaforsse.blogg.se/
Postat av: paradisemelie

åh va kul karin:D

2009-04-27 @ 20:47:23
Postat av: Elin

Gillar dig med som bara den vet du:)

Haha vi är lite fulla i fan alltså!

2009-04-28 @ 11:34:03
URL: http://elaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0