jag minns inte vad jag har glömt!

Har en sån fruktansvärt stark känsla att det är nått viktigt jag har glömt............men men det löser sig alltid!
Jaha då har jag varit ledig fårn jobbet i 6 dagar. känns mindre. fast det är nog bara för allt är så förbannat kul just nu:D inte konsigt att man är pepp på fest varje dag när man har så underbara vänner.

Idag har jag ont i halsen.. tror att det beror på att jag pratade så mycket i går..elin är så snäll och lyssnar utan att klaga;)

hepp dags att åka till jobbet......................

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är välkommen att prata hur mycket du vill bara för att du är så gullig^^ Linkis imorn?!

2009-04-23 @ 08:59:04
URL: http://elaj.blogg.se/
Postat av: paradisemelie

åh tack snyggo;P ja jag är på om jag inte blir mer förkyld:D

2009-04-23 @ 10:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0