AJ min läpp:/

dagen började fint. först jobba till nio. sen blev det lunch med flickorna i några timmar:)
halv tre plocka syrran upp mig på stan. åkte till mjölby simhall. helt udnerbart kul... tills jag krockade med bella och fick en go fet fläskläpp...blödde som fan.... men det är inget att var sur för lixom. lite smärta får man ta. huvudsaken var ju att bellan inte slog sig allt för illa! sen vart det donken och åt kyckligsallad för andra gången idag;P GÖTT!

nu sitter jag och väntar på att mina tjejer ska komma hit och umgås!

på valborg ska jag låna mormors trädgård och släpa med mig vännerna dit och grilla! hoppas alla är på och inte krånglar! bara bekvämt och underbart lixom!

Kommentarer
Postat av: Therese

Fast mcdonalds sallad är ju faktiskt inte god... :P

2009-04-29 @ 22:18:06
URL: http://fivestepsback.devote.se
Postat av: paradisemelie

haha jo tycker jag!

2009-04-30 @ 14:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0